QUÈ FEM?

En què podem ajudar-te?

En què podem ajudar-te?

  • En tots els tràmits georeferenciats de la propietat​.
  • Quan has de declarar una edificació​.
  • Si has rebut una carta del cadastre o del registre i no saps de què es tracta.​
  • Quan has de vendre la teva propietat i t’han condicionat o advertit la taxació​.
  • Si tens dubtes del límit de la teva propietat: amb el teu veí, per una herència….
  • Si has detectat que la teva propietat és diferent a la que consta en el cadastre i/o registre​.
  • Quan el notari o el registrador et demana un gml o una validació gràfica​.
  • Quan has heretat unes propietats i no saps on estan o tens dubtes de si són correctes.​
  • Has de georeferenciar un projecte del teu client, tant de segregació com d’obra nova.​
  • La documentació registral és antiga i no té una correspondència amb el cadastre.

Què fem?

A GML+ som experts en la coordinació entre Registre i Cadastre. Sabem com ajudar-te a complir amb la Llei 13/2015, en la que es defineix com i quan georeferenciar i coordinar les finques registrals amb el cadastre i la realitat, estudiant i triant el procediment més adequat en cada cas, reduint les despeses que aquests expedients generen i evitant tràmits innecessaris.

La nostra manera de treballar es basa en un protocol propi d’actuació basat en l’experiència: sabem com definir l’estratègia de manera pràctica en cadascun dels expedients, acompanyant als nostres clients durant tot el procés.

Beneficis?

La nostra manera de treballar és única, i és que hem desenvolupat un mètode de  treball
que inclou tots els recursos necessaris per a fer un treball excel·lent.

Com ho fem?

Posa’t en contacte amb nosaltres,
sabem com ajudar-te.

Primer, amb la documentació aportada, escrita i gràfica, fem un estudi previ amb una anàlisi bàsica. En ell, realitzem una primera lectura de l’escriptura, visualitzant la informació gràfica. Amb això detectem si la coordinació és favorable o desfavorable.

En la majoria dels casos, es necessita una reunió posterior de consultoria, diagnosi i estratègia amb el col·laborador i/o client. En aquesta reunió, analitzem en profunditat l’expedient des de dos vessants:
Anàlisi de dades gràfiques: creem un pla base amb les diferents cartografies  georreferenciadas existents i aixecament topogràfic de la propietat si ho aporta el client.
Anàlisi de la documentació escrita: analitzem les escriptures, la nota simple, els contractes, les llicències, els projectes,…

Amb totes aquestes dades, podem determinar l’estratègia a implementar i el procés a seguir. En alguns casos, serà necessari realitzar algunes consultes prèvies al registre, al cadastre antic, al tècnic municipal o uns altres. Com a conclusió, se li lliurarà al client un informe de la reunió, en el qual se li aportarà tant la metodologia com les anàlisis i resultats obtinguts. Gràcies al nostre mètode de treball propi, detectem de manera ràpida la situació real de cada cas, i aportem solucions àgils i efectives a tots els nostres clients.

Uso de cookies

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per a millorar l'experiència de navegació i oferir-li continguts interessants mitjançant l'anàlisi dels seus hàbits de navegació. En prémer Acceptar consent aquestes cookies. Pot obtenir més informació, o bé conèixer com canviar la configuració, prement Más info

aceptar
×

Hola!

Fes clic a continuació per iniciar un xat en WhatsApp, o envia'ns un email a info@gmlplus.es

× Com et podem ajudar?