QUÈ FEM?
En què podem ajudar-te?
En què podem ajudar-te?
- En tots els tràmits georeferenciats de la propietat.
- Quan has de declarar una edificació.
- Si has rebut una carta del cadastre o del registre i no saps de què es tracta.
- Quan has de vendre la teva propietat i t’han condicionat o advertit la taxació.
- Si tens dubtes del límit de la teva propietat: amb el teu veí, per una herència….
- Si has detectat que la teva propietat és diferent a la que consta en el cadastre i/o registre.
- Quan el notari o el registrador et demana un gml o una validació gràfica.
- Quan has heretat unes propietats i no saps on estan o tens dubtes de si són correctes.
- Has de georeferenciar un projecte del teu client, tant de segregació com d’obra nova.
- La documentació registral és antiga i no té una correspondència amb el cadastre.
Què fem?
A GML+ som experts en la coordinació entre Registre i Cadastre. Sabem com ajudar-te a complir amb la Llei 13/2015, en la que es defineix com i quan georeferenciar i coordinar les finques registrals amb el cadastre i la realitat, estudiant i triant el procediment més adequat en cada cas, reduint les despeses que aquests expedients generen i evitant tràmits innecessaris.
La nostra manera de treballar es basa en un protocol propi d’actuació basat en l’experiència: sabem com definir l’estratègia de manera pràctica en cadascun dels expedients, acompanyant als nostres clients durant tot el procés.
Beneficis?
- No perdràs el temps en els tràmits relatius a la coordinació entre Registre i Cadastre: ens encarreguem d'analitzar tota la documentació i de tramitar les gestions necessàries de manera àgil, ràpida i efectiva.
- Reduiràs els terminis d'espera en la resolució d'expedients.
- L'operació arribarà a bon terme
- Asseguraràs que l'operació no es paralitzarà i que arribarà a bon terme.
- Evitaràs despeses supèrflues derivats d'una estratègia d'actuació poc efectiva.
- Tindràs la seguretat de que la informació aportada respon a criteris tècnics i jurídics concordes amb la realitat.
- Estaràs tranquil en treballar amb professionals de llarga i consolidada experiència.
- Comoditat: gràcies a la signatura remota reduiràs desplaçaments i agilitaràs els tràmits.
- Gaudiràs d'una imatge professional i resolutiva davant els teus clients i col·legues.
La nostra manera de treballar és única, i és que hem desenvolupat un mètode de treball
que inclou tots els recursos necessaris per a fer un treball excel·lent.
Com ho fem?
Primer, amb la documentació aportada, escrita i gràfica, fem un estudi previ amb una anàlisi bàsica. En ell, realitzem una primera lectura de l’escriptura, visualitzant la informació gràfica. Amb això detectem si la coordinació és favorable o desfavorable.
En la majoria dels casos, es necessita una reunió posterior de consultoria, diagnosi i estratègia amb el col·laborador i/o client. En aquesta reunió, analitzem en profunditat l’expedient des de dos vessants:
– Anàlisi de dades gràfiques: creem un pla base amb les diferents cartografies georreferenciadas existents i aixecament topogràfic de la propietat si ho aporta el client.
– Anàlisi de la documentació escrita: analitzem les escriptures, la nota simple, els contractes, les llicències, els projectes,…
Amb totes aquestes dades, podem determinar l’estratègia a implementar i el procés a seguir. En alguns casos, serà necessari realitzar algunes consultes prèvies al registre, al cadastre antic, al tècnic municipal o uns altres. Com a conclusió, se li lliurarà al client un informe de la reunió, en el qual se li aportarà tant la metodologia com les anàlisis i resultats obtinguts. Gràcies al nostre mètode de treball propi, detectem de manera ràpida la situació real de cada cas, i aportem solucions àgils i efectives a tots els nostres clients.